Hur kunde Leila-K tappa allt?


Leila-K

För en tid sedan skulle jag docka med en kompis som alltid lyckas vara sen. Eftersom hon som vanligt var han sen som faan tog jag en promenad vid Klara Kyrka. Då ser jag Leila-K, hon som spelade med Rob ‘N’ Raz en gång i tiden. Hon står liksom och halvspyr mot gatan, påtänd som ett hus och stinker som faan i några trasiga kläder, stora sår i huvudet har hon med. Jag kunde inte hålla mig så jag frågar om hon inte kunde sjunga den där låten ”Got To Get”, hon vill ha en tjuga och i efterhand så måste jag säga att det var värt det. Att se denna stinkande, påtända brud hoppa omkring och fräsa och spotta medans hon försöker ”sjunga”var en märklig upplevelse. Hon fick en guldpeng i dricks också…

Leila har försökt sig på comeback men har haft några riktigt tunga år. Hon har suttit i fängelse för misshandel, levt som hemlös i långa perioder och gripits för stöld. Kan man säga att livet är som en bergochdalbana för vissa… 

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Kändisar och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

