Världens MINSTA hund – Ducky

Världens minsta hund - Ducky

Alltså, man kan tro att jag fått pippi på jyckar men det är bara en slump. Ducky är världens minsta hund och jag tror ingen tvivlar med det när de ser den här bilden. Min enda reflektion är följande; betalar man full hundskatt om man har en doggy som väger mindre än en cheeseburgare…

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Djur, Roligt och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Världens MINSTA hund – Ducky

  1. Cia skriver:

    Hur fasen vågar människan ha sånna skor? Borde man inte gå barfota så man känner om man råkar trampa på hunden? :O

  2. Maj skriver:

    Nej, jag skulle inte heller våga ha en sån liten hund, jag skulle vara rädd att trampa på den. En hund hoppar inte undan lika snabbt som en katt. Dessutom skulle jag vara rädd för hundens säkerhet utomhus. Alla andra hundar + alla katter vore en fara!

Kommentera

