Jag mår illa – del II

Aftonbladet, sex, swingers, trafikgenerator, expressen, erotik, samlevnad 

Aftonbladet är ju grymt kåta på nättrafik, det har jag vetat en längre tid, och nu har jag fått det bekräftat. Hur kan man annars ha en blogg som handlar om ett par som är swingers? Här berättar ”mannen” i dagboksform om parets gemensamma sexuella utflykter på en nivå som känns lika spännande som ”jordgubbssaft och mariekex! Jag menar det är inte laddat med något ynka utan bara platt sex. Bleka och halv- och helfeta gubbar med finnar på arslet. Nu kanske inte killen besitter den stilistiska känsla som krävs för att skriva något vackert kring att betrakta sin fru bli när hon blir påbankad av tre håriga och svettiga bulgarer (som hon aldrig träffat, eller vet namnet på).
 
Och hur kan det låta på plats: 

Han: – Älskling när du är klar med honom så vill han därborta ta dig… jag är inte färdig här… eh, riktigt… eh, ännu…

Hon: – Okej, älskling, men jag börjar bli trött… jag… eh… eh… oh… oh… jag börjar…

Han: – Ta en kopp kaffe så orkar du, vad kul vi har ihop… tillsammans… jo, jag kilar bort till brudarna därborta… vi ses… jag kanske kommer och kollar när du får åka…

Hon: – Jag älskar dig också…
 
Men det som får mig att snubbla till och stelna är ”mannens” lista över kvinnliga erövringars ursprungsland, denna lista gör att jag måste ge betyget; överstruken geting (snott från Expressen).  

 
P.S. Bifogar en bild som INTE symboliserar swingers!  

 

 

 

 

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Media, Sex och sånt och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jag mår illa – del II

  1. Filip skriver:

    Nu har jag visserligen inte kikat in på bloggen som du refererar till, men varför utgår du hela tiden ifrån att kvinnan i förhållandet är något stackars våpigt offer som inte alls gillar det dom håller på med?

  2. Mr Manolo skriver:

    Jag kastade främst skit på Aftonbladet även om det var kul att fundera på hur snacket går… Du verkar vara en styv ”swingare”… har du något spännande att förtälja?

  3. Filip skriver:

    Nej desvärre inte. Jag förstår inte varför du gör den kopplingen. Eller jo, det gör jag förresten. Det är väldigt lätt att anta att människor som förespråkar tolerans är representanter för det dom går i försvar för. I det här fallet har du hur som helst fel, jag och min flicka håller oss till varandra, men har vett nog att respektera andra människors fria vilja. Du borde prova.

  4. Mr Manolo skriver:

    Kopplingarna står du främst för, och tolkningarna likaså. Du och din flickvän verkar vara ett fint par, faktiskt. Undrar bara var hon gör när du inte är med, när hon vill leva ut sina fantasier. Kanske är hon en av alla dessa halvgalna singeltjejer som går på partaj… swingerspartaj… 😉

Kommentera

