Subliminal påverkan och erotiska fantasier

erotik, subliminal, sex, fallos, John Holmes

Ofta när jag sitter hemma hos min kompis Fredrik von Horn på en stämningsfull sjurätters middag så kan jag få helt sjuka tankar, ja helt utspejsade erotiska fantasier. Vi pratar hjärtklappning och sensationella svettningar. Jag har funderat en hel del på om det kan vara något mysko i maten, eller i drycken eller kanske i luften som får mig att sitta och rulla med ögonvitorna och och dregla över sådant jag önskar göra med ett gäng yppiga damer. Så häromdagen såg jag en bild från vår senaste middag och då slog det mig vad det var; kristallkronan. Allt är handlar om kristallkronan. Den har hängt där likt en gigantisk fallos och har sannolikt påverkat mig subliminalt. Kan tro att det finns en viss ångest inblandad också då storleken gör att både jag och John Holmes känner oss halva…

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Roligt, Sex och sånt och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

