KVINNLIGA DUMPNINGSREPLIKER – OCH VAD DE EGENTLIGEN BETYDER…

dumped, dumpad, sex, samlevnad

Okej, då kör vi, sett ur ett kvinnligt perspektiv:

1. Jag tänker på dig som en bror. 

Du påminner dig om den där incestframtrollade banjospelaren i Den Långa Färden. 

2. Jag har svurit celibat just nu. 

Jag har svurit celibat mot sådana som dig just nu.  

3. Jag dras inte till dig på ‘det’ sättet. 

Du är den fulaste typ jag någonsin sett. 

4. Jag har det lite tufft nu. 

Jag vill inte att du stannar hela natten, för i så fall kan du få höra ifrån de andra killarna som jag går ut med just nu. 

5. Jag har en pojkvän. 

Som egentligen är min hankatt. 

6. Jag går inte ut med killar där jag jobbar. 

Öh killen! Jag skulle inte gå ut med dig om du så bodde i samma solsystem, än mindre samma hus. 

7. Det är inte du, det är jag. 

Det är inte jag, det är du. 

8. Jag koncentrerar mig på min karriär. 

Även något så tråkigt och enformigt som mitt jobb är bättre än att gå ut med dig.
9. Det är en liten skillnad i våra åldrar. 
Din torkade mumie, stick… 
10. Vi kan väl vara vänner.

Jag vill ha dig i närheten så att jag kan berätta för dig om alla de andra männen jag har sex med. Det där manliga perspektivet du vet…
 
 …det manliga perspektivet på samma saker – och som vi uppfattar det: 

 
1. Jag tänker på dig som en bror. 

Du är ful. 

2. Det är en liten skillnad i våra åldrar. 

Du är ful. 

3. Jag dras inte till dig på ‘det’ sättet. 

Du är ful. 

4. Jag har det lite tufft nu

Du är ful. 

5. Jag har en pojkvän. 

Du är ful. 

6. Jag går inte ut med killar där jag jobbar. 

Du är ful. 

7. Det är inte du, det är jag. 

Du är ful. 

8. Jag koncentrerar mig på min karriär. 

Du är ful. 

9. Det är en liten skillnad i våra åldrar.  

Du är ful. 

10. Vi kan väl vara vänner. 

Du är så in i helvete ful. 

 

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Sex och sånt och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till KVINNLIGA DUMPNINGSREPLIKER – OCH VAD DE EGENTLIGEN BETYDER…

  1. Cia skriver:

    haha, fy f*n vad skönt att vara förlovad så man slipper komma på dumpningsrepliker. Nu säger jag bara ”jag har pojkvän” som betyder ungefär ”Du är ful”

  2. Mr Manolo skriver:

    Hahahahaha… rakt på rödbetan… men tänk på hur man faktiskt säger det… DU är ful… eller… du ÄR ful… eller du är FUL… 😉

  3. Lisa skriver:

    haha..så nästan rätt!;D

  4. Myfacetube skriver:

    Jag har dumpat Ulf Lundells Sambo Ulrika Rickfors. Jag vet allt om Kvinnliga BlivitDumpadRepliker.

  5. vhcbloggen skriver:

    Haha! Underbart!
    ”Jag tror inte det här kommer funka” brukar jag köra med, det betyder – ”Du tråkar ut mig nåt så ini he-te att jag hellre går på småspik barfota i 30 minusgrader” 😛

  6. turez skriver:

    Jag brukar säga att jag är gift. Man kan ju undra vad jag egentligen menar.

  7. Mr Manolo skriver:

    Ja, jag undrar… om du är gift…

Kommentera

