Nalle Knutsson – en gigantisk livslögn

Nalle Knutsson - en gigantisk livslögn

Hur kan en bibliotekarie kallad Nalle Knutsson få för sig att tro att han är en världstjärna, en riktig ”staaaar”. Ordet patetiskt får en helt ny mening och jag ler stelt när jag ser hur han presenterar sig på sin egen hemsida. Finns det ingen som kan säga sanningen till gubben, smacka till honom så att han vaknar ur sin vaselinmjuka dröm. På Aftonbladet gjorde man år 2000 en journalistisk fördjupning kring denna bluff. Läs och njut, och inse skillnaden i Nalles egen värld och den riktiga. På bilden syns Nalle med godingen Jugge (som verkligen ser ut som en världsvan och beläst raketforskare från NASA).  
 
Ni bara MÅSTE titta på den här bilden  som han själv lagt upp. En naken Nalle visar hela påsen och gryngången…

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Roligt, Sex och sånt och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nalle Knutsson – en gigantisk livslögn

  1. Walter Norman skriver:

    Jag blev i min ungdom DRABBAD av Nalle Knutssons alla lögner! Han ställde då till ett rent helvet för mej! Jag har många polisanmälningar, bandupptagningar från den telefonterror han idkade, dessutom otroliga berättelser om de skandaler han åsamkade mej! Mvh. Walter!

  2. harry skriver:

    Jag måste säga att jag roades av att se spektaklet i TV då det begav sig och mycket kan sägas om Nalle och Jugge. Till deras fördel är entusiasmen och orginaliteteten…
    Jag älskar när människor skämmer ut sig själva offentligt. Två underbara individer i likformighetens land – två pajaser i den politiska korrekthetens rike – och angående fotografiet på Nalles håriga rövhål: genialitet eller dårskap?
    I Just Love It…

Kommentera

