Här ligger Natalie Portman helt naken

 
Här ligger vackra Natalie Portman helt naken

Kan ingen ge denna vackra, begåvade skönhet lite kläder? Det är lätt att man förkyler sig när man ligger helt naken på ett kallt trägolv. Vi måste vara rädda om Natalie Portman, hon är en del av det hollywoodska världsarvet. Om jag var där då skulle rädda henne, då skulle hon få låna mina fleece, mina långkalsonger med hjärtan på, och mina – något för stora – raggsockor. Ja, jag är svag för Natalie… jag erkänner…

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Kändisar, Roligt, Sex och sånt och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Här ligger Natalie Portman helt naken

  1. Gin skriver:

    Kanske lite mat också när du ändå håller på 😀

  2. Mr Manolo skriver:

    Helt, rätt… men maten har jag lagt i raggsockorna…

  3. Cia skriver:

    Har du maten i raggsockarna blir den luddig.. Bättre naken och förkyld än kladdig om fötterna med ludd i munnen…

  4. Mr Manolo skriver:

    Hahaha… det låter som om du provat…

  5. Cia skriver:

    Ja, det är ännu en av de sakerna jag vet mycket om 😉 Raggsockar och förkylningar är min specialitet.. Eller var det nakenhet och kladd? Jag är osäker..

  6. Mr Manolo skriver:

    Det märkliga är att jag av någon anledning hoppas på det senare…

  7. Ping: Ett äkta skittema « Lågprisflygbolag - och om livet bortom horisonten

Kommentera

