Jag rodnar…

Nobelfesten ett riktigt röjarparty

…igår var 2 507 personer och röjde här. Skulle vilja bjuda alla på fest, en stor fest, en rejäl skiva. Alltså, ingen löjlig salladsbuffé utan en rejäl sittning med långbord, bordsplacering, trerätters samt årgångsvin. Vad kan det kosta att hyra Blå Hallen i Stadshuset…? ja, där de kör Nobelfesten… Eller Globen? Ska köpa ett par tusen rör med Resorb också…
 
Lägg in er här så skickar jag inbjudan. Och för er som flyger in för partyt så hittar ni billiga flygbiljetter här.

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Fest, Media, Om bloggar och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jag rodnar…

  1. Cia skriver:

    Oj, det är ju nästan så du får börja hänga med blondinbella, kenza och gänget snart.. man gratulerar, saluterar och hoppas på en bra plats under sittningen!

  2. Mr Manolo skriver:

    …du blir min bordsdam…

  3. Cia skriver:

    Vilken ära! Då blir det du jag och knugen på bästa platserna kan jag tro!

Kommentera

