Lindsay Lohan kommer aldrig bli en Monroe

Lindsay Lohan naken

Men jag måste säga att hon blir bra på bild trots att hon partajat sig sönder och samman under en längre tid. Visst springer hon på AA-möten i Los Angeles men mig lurar hon inte. Lindsay Lohan är en liten tjej i en vuxen människas kropp som blev bestulen på sin barndom. Ja, vi känner igen det från Britney ”jag-har-aldrig-trosor-när-jag-kliver-ur-bilar” Spears. Ingen barndom, ingen grundtrygghet som vuxen. Jag skyller på vidriga föräldrar som sönderexploaterat sina barn.

Men om syftet med nakenbilderna var att återskapa Marilyn Monroes sista fotografering så lyckades den sådär…

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Film, Kändisar, Sex och sånt, Skvaller och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lindsay Lohan kommer aldrig bli en Monroe

  1. zeriozt skriver:

    Jag tycker inte bilderna ser särskilt proffsiga ut heller…

Kommentera

