Stor orm + liten hund = ingen hund

Ingen kan bli överraskad när sådant här händer. Om man har en jättestor pytonorm och en liten terrier-chihuahua så är det upplagt för katastrof – och ”den enes död den andres bröd”. Det trista är att barnen, som bara är fem och sju år gamla, blev vittnen till det hela därför att deras föräldrar är usla på sannolikhetslära.

Slutsats: Man ska inte bo i ett zoo! 

Update: På ett filmklipp på Expressen får man nu höra att familjens katt och hamster även blivit uppätna. De får nog hålla hårt i de små, unga och möra barnen…

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Djur, Skvaller och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Stor orm + liten hund = ingen hund

  1. Cia skriver:

    Nej fasen, nu får jag lägga ner mina tanker på att skaffa en 50kg jävla orm(?) också.. Mina hundar är för dyra för att användas som föda!
    Man kanske skulle föreslå det för Paris dock…

  2. Ormägare skriver:

    Men varför skulle du använda dina hundar som föda?? förstår inte vad du syftar på eller hur du tänker??

  3. Dyrflyg skriver:

    Du forstar att det var en vild orm och en tamhund? Agaren hade dessutom sett ormen i narheten av huset i 5 dagar. Tror nog han innerst inne var glad nar ”hunden” kom till nytta.

  4. Mr Manolo skriver:

    Tror inte Paris Hiltons hundar ses som annat än snacks för en stororm…

  5. Cia skriver:

    Kanske du inte förstår vad jag syftar på för att du tog det väldigt seriöst och jag kanske inte var fullt så allvarlig 😉
    Ska härmed enbart skriva ytterst seriösa kommentarer!

  6. Mr Manolo skriver:

    Hahaha… mitt var ju också bara skoj… fortsätt skämta du… 😉

  7. Cia skriver:

    Haha, tok! menade ormmänniskan där uppe 🙂 Men kanske det var du det också? Man vet ju aldrig 😉

  8. Mr Manolo skriver:

    Tänkte väl! Näh, sådant trams sysslar inte jag med.

  9. LitenHund.se skriver:

    Alltid en trist historia oavsett hur det gått till! Och… det räcker faktiskt med en liten orm och en liten hund i kombination. Förlorade själv hastigt min förra hund (”Spanieltax = cavalier king ch spaniel+dvärgtax) när den blev biten av en huggorm under en vistelse en stuga i Smålandsskogarna. 😦

    Stor sorg i familjen kan jag lova… Sju år har gått och barnen kommer fortfarande ihåg detta… Traumatiskt…

    /Webmaster http://www.LitenHund.se

Kommentera

