Jag dyrkar naturliga människor – och bröst

Gigantiska bröst

Den här kvinnan har blivit så här stor helt utan ingrepp. Hon har 17 barn och måste varje dag dia hela kullen. Att hon ser så utvilad ut är ett mirakel med tanke på arbetsbördan. När jag hade möjlighet att prata lite kort med henne senast lät det så här:
 
Jag: – Hej, det var länge sedan, hur mår du?

Hon: – Jag är lycklig, de är helt naturliga.

Jag: – Men jag frågade… 

Hon: – Jag är lycklig, de är helt naturliga. 

Jag: – Men…

Hon: – Jag är lycklig, de är helt naturliga.  
 
Likt en Duracellkanin, om och om igen… 

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Roligt, Sex och sånt, Skvaller och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Jag dyrkar naturliga människor – och bröst

  1. Cia skriver:

    om det där är naturligt så tycker jag hon borde go plastic, ta bort allt och stoppa in ett par implantat i storlek ”något mindre”.. Nog för att stora bröst är fint, men finns inte en gräns ändå?

  2. Mr Manolo skriver:

    Hahahaha… du fattar väl att jag bara skojar. Hon är en parodi på allt som är naturligt. En levande karikatyr!

  3. Cia skriver:

    Självklart ser jag att hon har implantat, om inte annat så på de perfekt rundade kanterna. Ville bara inte såra dig genom att påpeka det 😉

  4. Mr Manolo skriver:

    Va?! Har inte du perfekt rundade kanter…?

  5. Cia skriver:

    Jo men självklart har jag perfekt rundade kanter..!

  6. Mr Manolo skriver:

    Då dyrkar jag dem… båda två…

  7. Åke skriver:

    Om man skulle ”översätta” de brösten till motsvarande kukstorlek, hur stor snopp pratar vi då om? 30cm?

  8. Martin skriver:

    motsvarande kukstorlek vore typ 70 cm o 15 i diameter. 😛

Kommentera

