Bryssel – en trist katastrof

DN skriver man att ”Bryssel är den tråkigaste huvudstaden i Europa”, och jag kan bara hålla med. Förutom hyfsad choklad och acceptabel öl är Bryssel en gigantisk katastrof. Europas ”huvudstad” snarkar duktigt… och… gäsp… kommer aldrig vakna. Den internationella atmosfären har splittrat den tråkiga staden vilket gör att alla går hem till sig och mumsar choklad och häller i sig öl.  Det är billigt att ta lågprisflyg till Bryssel – och jag förstår varför!    

 

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Alla lågprisflyg, Lågprisflygbolag, Resor, Städer. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Bryssel – en trist katastrof

  1. Elin skriver:

    Åh transparent kajak vore ju något.

    YES! Jag vann man jag hade inte ”svarte petter”. När man komemr till ”headsup” spelar man ju oftast på skit för att pumpa den andra på dollars 😉 Jag tror min vinnande hand var par i sjuor, då drog jag iväg rejält, sedan väntade en tråkig lång process för att få ut honom, han synade på INGENTING!

  2. mellah skriver:

    Konstigt, kommer man från Sverige är det absolut omöjligt att hitta någon tråkigare plats, möjligen Norge/Oslo. Bryssel är toppen, kanske inte vacker i sin helhet men har flera underbara kvarter, Stockholm är en absolut provinciell kommunisthåla med omöjligt läge med mera träd, buskar och vatten! än stadsliv… där festa = titta på TV (melodifestivalen)…

Kommentera

