Jag vill ha en transparent kajak!

 
Jag vill ha en transparent kajak!

Vissa saker vet man inte att man behöver förrän man ser dem. En genomskinlig kajak är något jag alltid önskat utan att veta om det. Tänk att glida fram i vikarna och fjordarna på Island, Grönland, Färörarna eller norra Norge i den här. Tror dessutom att fiskar, delfiner, sälar och andra vattenorganismer kan uppskatta att se oss människor från detta perspektiv. Men… hur slår man in en i ett paket? Och kan man ta med den på flyget? Jag vill ju alltid resa billigt!

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Alla lågprisflyg, Båtar, Djur, Lågprisflygbolag, Miljö, Resor och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jag vill ha en transparent kajak!

  1. vhcbloggen skriver:

    Hade inte heller en endaste aning om att jag vill ha en sån kajak!
    Huuuuur cool som helst! 😀

  2. blondie60 skriver:

    vad häftigt! vill också ha en sådan och paddla runt i här på västkusten.

  3. fyrbarnsmorsan skriver:

    åhåhåååå vilken cool!!! 🙂

Kommentera

