Ta lågprisflyg till Chile och världens största pool

 
Ta lågprisflyg till Chile och världens största pool

Jättepoolen i San Alfonso del Mar i Chile ska vara världens största enligt Guinness rekordbok.Bassängen som tog hela fem år att bygga och öppnades för besökare förra månaden är drygt en kilometer lång, täcker åtta hektar och innehåller 250 000 kubikmeter vatten. Vattnet kommer från havet och filtreras genom ett datorstyrt reningssystem. Solen värmer upp det till 26 grader, vilket ska vara nio grader varmare än i det fria. Den som vill kyla av sig kan hoppa direkt i havet eller bara ”…simma några längder…”.

Lågprisflyg och billiga resor till Chile hittar du på Lågprisflygbolag.se 

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Alla lågprisflyg, Lågprisflygbolag, Resor och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ta lågprisflyg till Chile och världens största pool

  1. Cia skriver:

    Kan tänka mig att dra några längder där, om du bjuder?

  2. Mr Manolo skriver:

    Självklart – men du måste simma fjäril!

  3. Elin skriver:

    jag vil inte komma någonstans. Jag berättade bara min dröm. Som påminde så mycket om en händelse som jag faktiskt varit med om.

  4. Elin skriver:

    hihii… d löste du fel. Om jag skulel gå omkring och bli arg på folk som frågar varför jag skrev om in dröm, så skulle jag ju verkligen avar en sur fi**a. Jag ha rinte varit ur eller arg många gånger i mitt liv och tro mig, det krävs betyyyyyyyyyydligt mycket mer.. sötnos.

    Men jag skriver ju inte om en tråkigt dröm och sdan är det THATS IT.. jag förmedlar att jag har en skräck… att min sjukdom kan vara farlig och att jag räds det som en gång hände…..

  5. Mr Manolo skriver:

    Que… sjukdom… mardrömsfeber?

Kommentera

