Det våras för sexiga Carolina Gynning

Tänk om Carolina Gynning håller på att blir vuxen. Alltså vuxen på riktigt. Ingen pratar om årstider och luft i lungorna, som hon gör i sin krönika, om man inte lämnat barnstadiet. En fas som hon höll sig kvar i längre än de flesta. Men sexiga Carolina är ingen tönt. Däremot har AB gjort rubriker kring en konversation, via sms, mellan en av bröderna Schulman och Pelle Porseryd på TV4. I denna så skall de båda enats om att artisten Brolle jr. skulle vara en tönt. Och det håller jag med om. Det är skillnad på tönt och töntigt.

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Carolina Gynning, Media, Sex och sånt, Skvaller och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Det våras för sexiga Carolina Gynning

  1. Caroline skriver:

    Haha kitet & kitet..
    Är bara en väska & tischa ;D
    Men nä, har inte hämtat ut de än. Jobbar till 18 vettu..

    Äre din blogg? Blev lite smått förvirrad =P

  2. Elin skriver:

    ja vi möts ju faktiskt halvvägs… Martin vill bo billigare…. vi sänker hyran med ca 1000:- när vi flyttar, vi hade kunnat sänka den med 2000:- om vi tagit den lägenheten som martin ville.. men man kan itne ta hela armen om jag sträcker ut handen. Nu går jag ju faktiskt en bra bit åt hans håll… samma med håret.. det blir en lång page.. ist för kort frisyr… martin tycker det är såå fint med långt så.. där går jag ju också halvvägs.. så jag håller fullständigt med dig i vad du säger…

  3. Mr Manolo skriver:

    Tänk att vi alltid är överens… 😉

  4. Mr Manolo skriver:

    Caroline: du måste blivit förvirrad för det är inte din nuvarande blogg (fel länk), och min blogg är inte min utan drivs av min kvicka men lite småsnuskiga mormor…

  5. Elin skriver:

    åh det blev ingen poker till min stora besvikelse… jag fick sitta och nöta chicko istället… men du.. du som br vara rätt vass på remål.. Kambodja eller thailand? (thailand har jag varit till)

  6. Mr Manolo skriver:

    Kambodja är som Thailand för 20-30 år sedan. Oexploaterat. Resan blir mer på ”riktigt” men då ska man uppskatta ett enkelt liv.

Kommentera

