Sexiga Hannah Graaf gör klockreklam…

Hannah Graaf naken

Här ligger Hannah Graaf och visar upp sina… sin… sin klocka… tror det är en Rolex. Jag undrar hur Hannah Graaf hamnade i denna position, där produktplaceringen verkligen kommer bort då annat hamnat i förgrunden. Vi har tidigare skrivit om systrarna Graaf – och nu gör vi det igen. De är givmilda på ett märkligt sätt, lite bimbokorkade liksom…

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Kändisar, Sex och sånt, Skvaller och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Sexiga Hannah Graaf gör klockreklam…

  1. Elin skriver:

    ja det var ju trevligt att du gilalde det.. 🙂 Allstå, jag måste ju säga att med mitt grafiska öga så var den en fördjäligt dålig bild på hanna… kan det verkligen vaar en ritkgit klockreklam? Ser ju fördjävligt ut

  2. Mr Manolo skriver:

    Ditt grafiska öga fungerar fläckfritt… 😉

  3. Martin skriver:

    Tackar tackar, i veckan kommer också genombrottsklippet med Kalle Ek.

    Den ligger på posten, jag sitter och hejar på. Hoppas på imorrn!!

  4. Cia skriver:

    haha jag tycker den ser skön ut. som hon säger ”vad fan glor du på, det är klockan jag gör reklam för dumma *****”

  5. Ping: Nakna Hannah Graaf leker motorbåt « Lågprisflygbolag - och om livet bortom horisonten

Kommentera

