Cia är grym

Cia med peruk

Det finns en hel del kompetenta bloggare ute i den snurrande bloggosfären. En av mina favoriter är Cia som har en grymt positiv inställning till livet. Hon och hennes små hundar förtjänar fler läsare. Dessutom är hon är en av få som kan bära en peruk med den äran. Smart är det också eftersom man kan välja när man vill vara en korkad blond bimbo…

För att få ett spännande perspektiv och för att kontrastera detta så kan man kika på Madame 95.

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Om bloggar, Skvaller och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Cia är grym

  1. Elin skriver:

    hahaha.. ska jag vara ärlig? Inte så fast nu förtiden… när jag nu är igång med ärligheten kan jag ju säga att jag inte ens såg peruken vid första anblicken. jag såg ett par stora silicon-rattar och rullade ned till texten. 😉

  2. Mr Manolo skriver:

    Va??? Är inte Cia äkta vara… hm… men hon är grym…

  3. Elin skriver:

    haha ja men jag gör ju något åt det 😉 beach 2008 kommer också att upplevas i bikini. ”pråmmiss”…

  4. Cia skriver:

    Jag känner mig nästan lite hedrad, tänk att det inte ens syntes att jag har peruk? och att hela meningen med min bimbo-bild snappades upp på två sekunder! Det krävs en kvinna för att förstå något sådant 😀
    Sen är inte silikon nödvändigt för att uppnå en perfekt rundning, det räcker med en schysst bh.. eller?

  5. Mr Manolo skriver:

    Jag visste att du var perfekt…

  6. Elin skriver:

    Svar till Cia: Ja, jag kan tyvärr inte svara på den frågan eftersom I’m a plastic girl 😉

  7. Elin skriver:

    neeej.. haha varför skulle jag inte gilla de 😛 Sanningen är aningen tuff att kasta ur sig men ingen brud vill ju ha bilringar – allra minst jag..

    (HAR INTE & SKA INTE HA)

  8. Elin skriver:

    haha… jag har ingen beach bild 😉

  9. Mr Manolo skriver:

    Spännande dialog här… kulturellt djup med toner av fåfänga och ambitionen att vara kvinnlig… I like… 😉

  10. Cia skriver:

    har du med kvinnliga ambitioner? 😀

  11. Mr Manolo skriver:

    Alla dagar i veckan… jag KÄNNER en massa saker… och agerar bara på emotionella impulser…

  12. Elin skriver:

    Klart vi måste vara lite kulturella för en liten stund.. 😉

  13. Elin skriver:

    Ha ha ha ha ha! Självklart var det ju det… vad sk ajag säga… jag är smickrad…

  14. Elin skriver:

    verkligen ambitiöst och tidskrävande.. 😛

  15. Mr Manolo skriver:

    Om du bara visste… 😉

Kommentera

