Först kom stringjeansen – nu kommer nipplebikinin

Ibland kan jag känna att jag är glad över att vara man. Det är liksom så enkelt, allt blir så enkelt då. Och en sådan här vill jag inte bära… eller ett par sådana här

Eh, vill du?

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Alla lågprisflyg och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Först kom stringjeansen – nu kommer nipplebikinin

  1. Cia skriver:

    oh nej aldrig.. vilken missklädsam färg!

  2. Elin skriver:

    ah nu hajjar jag.. hihi.. jag har varit full 🙂

  3. Mr Manolo skriver:

    Cia: Tror den skulle passa dig, du kan väl prova…
    Elin: Du skola aldrig starka drycker inmundiga då dess rus gör dig omdömeslös…

  4. Cia skriver:

    Allt klär en skönhet heter det visst va 😉 kommer den i metallicrosa så kan jag ge den en chans 😉

  5. Mr Manolo skriver:

    Börjar sy i kväll… vad ska det vara för storlek… 😉

  6. Cia skriver:

    gärna min storlek om det gör för sig 😉

  7. Mr Manolo skriver:

    Låt höra då… vad är den…?

  8. Katja skriver:

    Men oj så pinsamt fult!

Kommentera

