Vill du köpa vår bil?

Alex och Katrin Schulman

Titta på bilden och hör följande.

Han: Hej, vad kul att träffas…

Hon: Men, va faan, fråga om biljäveln…

Han: Jo, jag undrar om du vill investera i en riktigt bra bil, går som en klocka. All service är gjord, vi har…

Hon: …knullat i den flera gånger.

Han: Hehehe… ja, inte direkt men…

Hon: Jo, och den där fläcken på sätet där, ja, det är inte glass om du fattar…

Han: Hehehe… hon är för rolig… jo, du, vad säger du… ska vi slå till på 150 000 hala laxar…

Hon: Faan vad du är töntig… jävla fiskskämt… hit med stålarna bara…

Hm, undrar hur länge det håller…

Wiki

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Alex Schulman, Katrin Zytomierska, Kändisar, Media, Roligt, Sex och sånt, Skvaller och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vill du köpa vår bil?

  1. Elin skriver:

    1. Är du bästis med Anna Hallenbo?
    Svar: Nej, det är jag inte. Vi hade en kort och intensiv fling men den e över 🙂

    2. Har du opererat nassarna?
    Svar: Jopp och jag har nog betalat mer än dom flesta!

    3. Är du verkligen omättlig???
    Svar: Njae.. alltså.. hmm..jo.. det är jag verkligen iaf när man liksom satt igång, 🙂 Men jag går inte omkring sugen alltid.. eller…. nej inte alltid…

  2. Elin skriver:

    3 frågor…

    1. Känner du Anna Hallenbo? Nu är det andra gången hon kommer på tal.

    2. Vem fan är du? 😛

    3. Har du förstorat kuken?

    he he

  3. Cia skriver:

    Ojoj, väntar med spänning på svar 2-3!
    Dom frågorna har hållt mig vaken om nätterna i månader nu.. eller? jo så är det nog.. antingen det eller så är det oväsendet från krogen utanför..

  4. Mr Manolo skriver:

    Oj… det börjar lukta sanning eller konsekvens… men jag svarar nog ”nja” på alla tre…

  5. Elin skriver:

    nja… hm.. oki… nja till kuken, fine.. nja till vem e du… inte fine vill veta mer.. nja till A.H oki fine då vet jag att vi har gemensamma bekanta.

    Svar: Nu ska vi få lite rätsida på det här med min kropp, har du fått för dig att jag är rak i min kroppsform? Jag har alltid varit blessed med en extrem midja, fine senaste året så har den ökat i omkrets men den har alltid varit som en gåva från ovan 😉

  6. Ping: Alex Schulman eller Katrin Zytomierska tackar för kaffet « Lågprisflygbolag - och om livet bortom horisonten

Kommentera

