Ranking av Bloggportalens mest sökta termer

Hur heta är dessa ord om man tittar på dem med nyktra ögon. Vi tar det från 1-5 där högst är bäst:
1. sexnovell – 3
2. sanna bråding – 1
3. sex – 5
4. sexblogg – 4
5. blondinbella – 2
6. carolina gynning – 3
7. swingers – 3
8. björn gustafsson – 4
Vad tycker du?

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Alla lågprisflyg och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ranking av Bloggportalens mest sökta termer

  1. Elin skriver:

    men ååh jag blir galen…. jag vill veta vem du eee.. 😛

  2. Cia skriver:

    grymt heta sökningar! tyvärr verkar ingen av dom vara mina, kan inte minnas att jag sökt efter varken en sexblogg eller swingers.. har jag konstiga intressen? :/

  3. Elin skriver:

    vad betyder det då?

Kommentera

