Stanley Cup final: Detroit-Pittsburgh

Detroit-Pittsburgh

 

Svensklaget Detroit, med hela sju svenskar, tog sig in natt till final i Stanley Cup. I finalen möter de ungdomslaget Pittsburgh som har en femma som är helt fantastisk. Ska bli spännande att se hur rutin klarar sig mot ungdom och energi. Det grabbarna spelar om är en ring och det ni ser på bilden…

 

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Sport och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Stanley Cup final: Detroit-Pittsburgh

  1. Elin skriver:

    ha ha, nej än räcker mina fingrr till för att räkna mina sexpartners och mina pojkvänner i livet är endast 3… F i 3½år, A i 7år och M firade jag ett år med nyligen 🙂

  2. Mr Manolo skriver:

    Va??? Har du haft närkontakt med endast tre gentlemen… du skojar…???

  3. Elin skriver:

    haha.. nej jag har haft 3 förhållanden men mina tio fingrar räcker fortfarande till för att räkna mina sexpartners så rimligt borde det ju ligga någonstans mellan 3 & 10… 😉

  4. Elin skriver:

    nej nej nej… nu blir inga fler och än har jag allt något finger kvar 😉

  5. Elin skriver:

    Jag orkar ärligt inte med fler dåliga realtioner – skulle det här skita sig blir jag nunna

  6. Elin skriver:

    Ha hahaahahhaha… hohoho,… ja det ligger nåt i det du säger… fast jag sa väl att jag var omättlig när man väl sätter igång – ofta behöver det inte vara…

  7. Elin skriver:

    ha ha ha ha aha ha

Kommentera

