Finnes: sommaren

Idag är det sol och den värmer när man ger den chansen. Fåglarna kvittrar och gräset växer så det knakar. Det finns hopp om livet även denna sommar. 

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Skvaller och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Finnes: sommaren

  1. Elin skriver:

    What!?? Neej, neej.. Finns inget behov av någon fredspipa. Har inte hört av henne på evigheter och jag har inga avsikter att höra av mig heller. Hon bor i norrköping och sägs vara lycklig – det räcker för mig. Jag har lovat min käresta att aldrig mer ha kontakt med henne och jag håller mina löften!

  2. Elin skriver:

    Perrelliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kommentera

