Jordens hemligheter, del 1: Aprazivel Restaurant i Rio de Janeiro, Brasilien

Grymt läcker restaurang i Rio som ligger i ett gammalt kolonialhus med en tropisk trädgård. Gott och billigt. Galen utsikt i ett galet område, men det är säkert.

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Alla lågprisflyg, Resor, Städer och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jordens hemligheter, del 1: Aprazivel Restaurant i Rio de Janeiro, Brasilien

  1. Elin skriver:

    Jag kom på henne med min sambo. Skickade hem henne därifrån, skällde ut karln och åkte till luleå till en kompis. Därefter åkte hon tillbaka och låg med honom. Dagen efter när jag kom hem, hittade jag hennes lösnagel i mn säng. Därför blev vi ärkefiender 😉 Men vi begravde stidsyxan över en drink, hookade upp och blev rätt tighta.. Därefter ”tog” jag han som hon kallade sitt liv kärlek och så var vi ovänner igen 😉 Vilken soppa va?

Kommentera

