Paris Hilton i Paris och Europa – fast knappast med lågprisflyg

Paris Hilton visar allt

Nu när det blir sommar finns det underbara resmål till lika underbara priser (billigt) i vårt vackra Europa. Att ta en sista minuten weekend, eller sista-minuten-weekend som vi kallar dem, är ett perfekt sätt att få ut mycket av en kort tid. Gör som Paris Hilton och hennes vänner flyg iväg ett par dagar och ta hand om dig själv och frossa i det som just du gillar. Ta Paris, London eller en helg på Rivieran. 

Paris Hilton vet hur man får ut maximalt av livet och hinner alltid bjuda sin omgivning på en spännande vinkel. Vi får hoppas att fröken Paris inte tänt ljuset i båda ändarna.

Planera med:
Hotell – restaurang – att besöka det som intresserar just dig – nattliv – shopping

Det går lågprisflyg både inrikes och utrikes till städer som:
Alghero – Graz – Klagenfurt – Salzburg – Wien – Bryssel – Zürich – Berlin – Bonn – Dortmund – Dresden – Düsseldorf – Frankfurt – Friedrichshafen – Hamburg – Köln – Leipzig – München – Münster – Nürnberg – Osnabrück – Paderborn – Rostock – Stuttgart – Aarhus – Billund – Esbjerg – Köpenhamn – Alicante – Ameria – Barcelona – Bilbao – Gerona – Gran Canaria – Ibiza – Jerez – Kanarieöarna – Madrid – Malaga – Malaga – Mallorca – Murcia – Palma – Sevilla – Bergerac – Biarritz – Bordeaux – Brest – Caen – Carcassonne – Chambery – Dijon – Dinard – Grenoble – La Rochelle – Le Havre – Limoges – Lyon – Marseille – Montpellier – Nantes – Nimes – Nice – Paris – Perpignan – Rennes – Strasbourg – Toulouse – Tours – Aten – Kreta – Larnaca – Cork – Derry – Dublin – Inverness – Kerry – Knock – Shannon – Bologna – Catania – Genoa – Mailand – Neapel – Pescara – Pisa – Rom – Sardinien – Trieste – Turin – Venedig – Verona – Amsterdam – Eindhoven – Rotterdam – Bergen – Oslo – Stavanger – Faro – Funchal – Lisbon – Madeira – Ancona – Bratislava – Egypt – Kosice – Malta – Maroc – Poprad – Prag – Split – Tieflis – Tunisie – Zadar – Göteborg – Malmö – Stockholm – Västerås – Antalya – Istanbul – Aberdeen – Belfast – Birmingham – Blackpool – Bournemouth – Bristol – Cardiff – Dundee – East Midlands – Edinburgh – Exeter – Glasgow – Leeds – Liverpool – London – Manchester – Newcastle – Newquay – Teesside 

Slutsats:
Det viktiga är att man förbereder själva upplevelesen. Man ska maximera tiden borta, sova kan man göra hemma

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Alla lågprisflyg, Kändisar, Lågprisflygbolag, Lyx, Mode, Resor, Städer och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

21 kommentarer till Paris Hilton i Paris och Europa – fast knappast med lågprisflyg

  1. Elin skriver:

    ja e chef på americaniserad romantik och äcklig amerikans lycka 😉 inte sant?

  2. Elin skriver:

    det tror jag beror på.. beror på hur man snakcar om det. Om man sitter och ljuger och överdriver om sitt liv så JA, då stämmer det ALLTID skulle jag vilja säga. Men när det komemr från hjärtat om man levt i ett helvete så är det enkelt att ser positivt på livets små goda saker… precis som jag 🙂 Livet är enkelt, det är BARA upp till dig hur du vill leva det. Att möta en butter människa med ett strålande leende skulle kunna innebära worldpeace 😉 Jag tror helt enkelt att dte är jag som gör mitt liv så lätt att älska. När jag kliver upp på morgonen och känner tat jag ahr en dålig dag.. ja då tänker jag helt enkelt, vill jag gå till jobbet sur och irriterad, eller ger jag upp och bara helt enkelt blir glad istället och ser dagen som en underbar dag att vakna upp till… jag behöver inte fundera många sekunder så har hela dagen vänt.. jag bubblar och springer iväg till jobbet sjungandes på en glad trudelutt 😉 Så enkelt är det 🙂

  3. Elin skriver:

    Du, jag måste bara tillägga att… du är helt klart en av mina favorit läsare. Lite smått bitter men har trots det glimten och något lyckligt över dig..

  4. Elin skriver:

    hihi.. nje, det är verkligen ingen formel och magisk är den inte.. Ska jag vara helt ärlig med dig så tog mitt dåliga liv död på mig och jag var tvungen att bygga upp hela mitt liv och mig själv från början. Det innebar att varje ny dag var en ny dag med nya tag med nya trösklar att kliva över och nya saker att våga utsätta mig för. Sådana enkla saker som att gå ut och köpa mjölk var en stor prestation för mig. Genom denna ”återhämtningsperiod” tänkte jag varje dag på hur jag tidigare gjort, stannade upp och tänkte ut det sättet som för mig och min tillvarao var det absolut klokaste. Så enkla saker som att diska tallriken när jag ätit. Allt eftersom byggde jag upp en fungerande vardag. Mötte större och större utmaningar och tog HELA tiden lärdom av mina gamla misstag. Så i dag, idag är jag inte på toppen av mitt liv, det vore en lögn, men jag är i toppen av det som hitills skett i mitt liv. Men jag vet också att det kommer att bli ännu bättre. Jag har en bit kvar, små detaljer som jag nu lägger vikt på. Till exempel yrket. I lugn takt trappar jag upp mina timmar för att så småning om kunna jobba heltid och också orka ha ett liv på sidan om. Oj, vad djupt jag blev nu.. Ber nästan om ursäkt 🙂

  5. Elin skriver:

    Snällt och snällt… det var sanningen.. 😉 så härligt bitter på något vis.. :)Men på ett lättsamt sätt. Det finns ju bittra människor som är enorma energitjuvar också.. men i den kategorin hamnar inte du.. Kanske är det så att du bär på en gammal sorg precis som jag.. But im not the shrink 😉

  6. Mr Manolo skriver:

    …ett bra svar på en konkret fråga… stort…

  7. Elin skriver:

    Hi hi… nej sånt gör inte jag… varken glömmer naglar (medvetet eller ej) eller hamnar i säng med någon annans karl…

    Whats mine is mine… 😉

  8. Elin skriver:

    dessutom så är mina naglar naturliga och sjukt snygga 😉

  9. Elin skriver:

    Ha det bäst så länge….. nu ska jag käka lite.. Fotboll ikväll?

  10. Elin skriver:

    jag har ju haft dom sååå många gånger i bloggen 😉 leta vettja!

  11. Elin skriver:

    Såg du btw att jag svarade på dig något vulgära fråga i ett blogginlägg.. 😉 Känn dig hedrad 🙂

  12. Mr Manolo skriver:

    Ja… och… ja, jag ska leta… 😉

  13. Cia skriver:

    omg.. ok att spreta tills troskanten försvinner in någonstans mellan skinkorna.. men hur tänkte hon när hon valde färg på bikinin :/

  14. Mr Manolo skriver:

    Kan tjejer vara färgblinda…? 😉

  15. Cia skriver:

    Paris kan allt, det vet du väl? 😀

  16. Elin skriver:

    hahah… ni är så roliga 🙂

  17. Elin skriver:

    Du och Cia.. 🙂

  18. Mr Manolo skriver:

    Ja, visst är vi gulliga… 😉

Kommentera

