Lågprisflygbolag på ett ställe

En samlingssajt med ett stort antal lågprisflygbolag d v s aktörer som säljer lågprisflyg och sista minuten. Tänk på att när man beräknar antalet stolar på respektive prisnivå (cirka tio olika nivåer) så brukar den matematiska formeln vara baserad på när affärsresenärerna flyger. I Europa är det därför billigast att resa tidigt (mycket tidigt) på morgonen, mitt på dagen, eller sent på kvällen. Skillnaden mellan en billig och dyr biljett är ofta två saker: det ena är något bättre service i luften, det andra är friheten att boka om om något oväntat inträffar. Detta är främst för att ge affärsresenären en möjlighet att var flexibel vid in- och utresa. De billigaste biljetterna är inte lika flexibla, har inte samma service – men de är MYCKET BILLIGARE!

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Alla lågprisflyg, Lågprisflygbolag, Resor och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Lågprisflygbolag på ett ställe

  1. Pesan skriver:

    ha ha ha ha.. ja dte vet jag inte om jag håller med om

  2. Pesan skriver:

    jag är btw blåslagen och upprörd… det är synd om mig

  3. Mr Manolo skriver:

    …ooooops, en lyckad utgång igår eller… 😉

  4. Pesan skriver:

    nej… jag fastnade med tån i byxbenet och drog i backen

  5. Mr Manolo skriver:

    …har du varit gymnast tidigare…

  6. Pesan skriver:

    för du är ju smidig. tack för den…

  7. Pesan skriver:

    och då menar jag inte min luftfärd…

  8. Mr Manolo skriver:

    …livets ytterligheter… bröllop… singel… det var bara en reflektion…

  9. Pesan skriver:

    jag var ironisk…. men vi ska fortfarande gifta oss 😉

  10. Mr Manolo skriver:

    …en tidsfråga bara va?

Kommentera

