Rea på rea på lågprisflyg hos Sterling – NU 300 kr!

Under en begränsad period sänks priserna med upp till 50% på Sterlings rutter. Det blir inte billigare än nu att flyga – så beställ dina nästa resor nu och res ända fram till den 28 mars 2009. Se hur mycket du sparar innan du bokar din resa. Du kan exempelvis komma till:

Lågprisflyg till Amsterdam – förr 599 kr NU 300 kr
Lågprisflyg till Barcelona – förr 599 kr NU 300 kr
Lågprisflyg till Alicante – förr 599 kr NU 300 kr
Lågprisflyg till Nice – förr 599 kr NU 300 kr

Här hittar du lågprisflyg

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Alla lågprisflyg, Lågprisflygbolag, Resor, Städer och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Rea på rea på lågprisflyg hos Sterling – NU 300 kr!

  1. Pesan skriver:

    Ursäkta? Utan karaktär?

  2. Pesan skriver:

    I just don’t get you… Alltid trevlig och rolig, fram tills man ligger ned, då ser du någon sorts ironi i att sparka på mig, eller har jag fel?

  3. Mr Manolo skriver:

    …jo, du har fel… varför skulle jag det… feltolkningar… du är ju en av mina favoriter…

  4. Pesan skriver:

    bra att det var en feltolkning då…. men jag tycker inte att det är dubbelmoral att unna sig en sista kväll med massa godis och gott… nu gjorde jag aldrig det eftersom jag av erfarenhet vet att det gör saken svårare.. så inget godis för mig igår…. tuffast är väl rökningen… har slutat för ca 1 vecka sedan

  5. Mr Manolo skriver:

    …haha… det var precis det jag menade… det blir svårare då… starkt med ”no” till rökningen…

  6. Pesan skriver:

    Sant men ibland måste man helt enkelt brytas ned och byggas upp på nytt för att gå starkare ur situationen. Btw, din sida är helt fucked upp… bara massa htmlkoder, inga bilder.. vit med svat text helt enkelt fick leta en kvart inna jag hittade en text där det stod kommentarer

  7. Pesan skriver:

    nu e sidan som vanligt igen

Kommentera

