Jag vill ha en Hawker 4000 så att jag kan resa när jag vill

 

En Hawker 4000 vill jag ha - nu!

En Hawker 4000 vill jag ha - nu!

Nya Hawker 4000 från Hawker Beechcraft är en grym mellanstor maskin byggd i kompositmaterial. På detta sätt kan man sänka trycket i kabin och resan blir nice. Flygplanet har två Pratt & Whitney Canada PW308A turbofanmotorer vilket gör att den kommer upp i nästan 900 km/h – tur att det inte är cab – och når hela 600 mil. Det här är ju inte lågprisflyg men det blir klass på ankomsten till fjärran länder. Sjunk ner i läderfåtöljen med lite årgångsbubbel. Röd matta ingår visst…

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Affärsresenärer, Kändisar, Lyx, Resor och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag vill ha en Hawker 4000 så att jag kan resa när jag vill

  1. Pesan skriver:

    jag är mycket väl medveten om det… det skulle aldrig falla mig in att stå på knä och det har jag även berättat för martin…

Kommentera

