10 000-metersklubben – sex på Wikipedia

Hahahahaha… det här är ju riktigt roligt. Trodde inte mina ögon när jag hittade detta på Wikipedia. Men det finns många och roliga historier kring detta konkreta. Man kanske inte behöver gå till överdrift och bli überromantisk som läckra George i sin Piper – bra namn på ett flygplan i denna kategori… 

10 000-metersklubben är ett skämtsamt uttryck för person som har idkat könsumgänge över 10 000 meters höjd. Detta sker vanligtvis på toaletten i ett kommersiellt flygplan.”

Även kallat Mile High Club

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Resor, Sex och sånt, Skvaller och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till 10 000-metersklubben – sex på Wikipedia

  1. Elin skriver:

    jag ha rsökt bekräftelse från annat håll… det anser jag vara otrihet även om jag inte varit otrogen i vad som andra skulle kalla otrohet.. jag talar i gåtor. Jag har svikit honom genom att ha kontinuerlig kontakt med mitt ex som vill ha tillbaka mig…

  2. Elin skriver:

    …sedan vi separerade har jag skaffat en ny bekantskap, en kille som liksom jag har hjärtesorg, vi har peppat och stöttat varandra.. messat till varandra om kvällarna för att peppa oss att inte höra av oss till dom vi älskar så mcyket. Peppat varandra att vara stolta… Martin har nu missuppfattat allt… trott att jag ”gått vidare” med min nya vän… vilket är helt fel… vi sörjer och jag prtaar nästan bara om Martin och han om sin älskade…. Martin frågade om jag hade varit där och jag svarade ja, för det har jag… han hämtade min 08 på morgonen då jag nte ännu hade somnat för att jag höll på att grina ihjäl mig…. jag somande inte fören på eftermiddagen hemma i min säng. Han har varit ett otroligt stöd och det har varit skönt att ha någon likasinnad att prata med och trösta… Martin har sagt ifrån sig allt med tröst, han tycke rdet känsn så fel att tröst mig när det är han som gör att jag gråter… och det förstår jag, men då måste man också ha förståelse för att man istället pratar med någon annan.. Och vem tror på mig att åkte till min vän på morgonen och inte hade varit där ehla natten? Jag är så förtvivlad… SOm man bäddar får man ligga men jag vet ju i mitt hjärta och i vrje liten cell mina avsikter, vad jag känner för martin och att ja aldrig skulle svika honom igen.. men vem ser det? Vem?

  3. Mr Manolo skriver:

    Han i planet ser det… George…

  4. Cia skriver:

    usch.. ser ut som en sliskig gammal husvagn med vingar.. mycket trevligare på toan.. trångt och mysigt.. bara lite levande ljus så är romantiken där och knackar på dörren..

  5. Mr Manolo skriver:

    Priecis så… romantico… och den som knackar är nog piloten…

  6. Cia skriver:

    oho! ja då är det bara att öppna och välkomna honom i så fall! man ska ha respekt för piloten..

  7. Mr Manolo skriver:

    Nu fick jag respekt för dig…

Kommentera

