Keira Knightley – skådespelerska med tusen ansikten

Sensuell

Sensuell

Het

Het

Sval

Sval

Vågad

Vågad

Begåvade och sockersöta skådespelerskan Keira Knightley, föddes 26:e mars 1985 i Teddington, i det välkända öriket Storbritannien. På FHMs lista över årets sexigaste kvinnor hamnade hon på en tionde plats. Hon borde fått plats sex…

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Kändisar, Keira Knightley, Sex och sånt, Skvaller och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Keira Knightley – skådespelerska med tusen ansikten

  1. Elin skriver:

    Men det är ju det som gör så ont, att tilliten inte finns där, att jag har åsamkat martin denna ovisshet. Jag pratade förövrigt med honom nu… jag avlutade relationen med min nyfunne vän… tackade honom för allt stöd men förklarade också att jag måste göra ett val och valet blir martin. Saken är den att jag vet inte vart jag hade varit om det inte vore för min vän. Martin fanns inte här… jag hade lovat honom att inte ringa och gråta mer… jag hade turen att träffa en jämnlike, någon att prata med, att stötta och bli stöttad av…. men.. jag ska inte prata mer om det. Jag berättade för martin exakt vad jag sagt till min vän. Han nöjde sig med det.. allt är utrett och.. jag ska inte prata mer om det

  2. Elin skriver:

    Nu har du verkligen missbedömt situationen, dels därför jag inte pratar om detta… människor drar sällan slutsatser ur en positiv synvinkel. Vi älskar varandra och kan inte stå emot… han skulle adlrgi någonsin göra så.. det är uppenbart att du inte känner martin de som gör det.. skrattar åt din kommentar

Kommentera

