Madonna – en lurvig ikon

 

En naken och hårig Madonna.

En naken och hårig Madonna.

Säga vad man vill men Madonna är naturlig… VAR natulig när det begav sig. Damen har ju så mycket svartmuskigt lurv att det räcker till en toppluva, en svart luva då. Så vad säger panelen, är det:

 

A. Så är vi skapade, inget att skämmas för.

B: Inget att skämmas för men om det är volym kan man raka bort det.

C. Det vidrigaste jag sett, ser ut som en svettig bulgar… en manlig.

Skicka in era röstningar.

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Kändisar, Madonna, Sex och sånt, Skvaller och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Madonna – en lurvig ikon

  1. Nilla skriver:

    Svar på din kommentar i min blogg:
    http://phernilla.wordpress.com

    Folk är alldeles för lite spontana i dagens samhälle.
    Dom flesta går o tråkar på i sin egna takt o är bara
    sjukt trista o gråa. Varför inte göra något sånt här?
    Det är ju bara en kul grej, det är ju liksom inte så att
    dom gick in o rev hela IKEA’s varuhus o saboterade!

    Sen så var det iofs en manifestation för klubben som revs
    för att bygga ikea på just denna platsen, men…

  2. Nilla skriver:

    Förresten. På tal om ditt inlägg!
    Svar: C!
    Fy fan va vidrigt! Hår är äckligt!

  3. elisa skriver:

    Hon är ju SKITSNYGG…-å busken/arna är d ju bara att raka bort !Grymt läcker kvinna.

  4. Mr Manolo skriver:

    Bokstaven A då… fast allt är relativt.

  5. BountyLady skriver:

    B so i Bertil å Berit…

    Fast jag fattar inte HUR hon kan ha hela moppefällar under sina armar i så ung ålder???

    Själv började jag att raka mina armpits när jag började närma mej 30 – å då hade jag knappt något ens när jag började…

    Frågar mej än idag varför jag föll för ”grypptrycket”

    Hmmm..

    Ha det gottis!

  6. BountyLady skriver:

    grupp…. inte grypp ser jag nu…

    Du har fått en utmärkelse av mej!
    Välkommen in till mej å hämta!

    Ha en underbar dag!

Kommentera

