Sexiga och vältrimmade i höstrusket

 

Cia förtjänar en plats i rampljuset.

Cia förtjänar en plats i rampljuset.

 

Pesan visar upp magen... och känner att allt är på plats.

Pesan visar upp magen... och känner att allt är på plats.

Våra favoritbloggare har under sensommaren och hösten tagit tag i bitarna och blir bara vackrare för var dag som går. Jag är sannerligen imponerad! Cia är dessutom en av få som kan ha peruk utan att se ut som någon av bröderna Marx i någon av deras gamlal svartvita rullar. Att bära upp en peruk inger respekt! Pesan har haft en svacka men är nu singel och stark – OCH 6 kilo lättare. Kolla rutorna och avsaknaden av skogaholmare på sidorna. Extra plus för att hon smeker sig själv när hon plåtar sin mage. Najs!

Båda förtjänar besök och stöd i sin kamp mot genusklyftorna! Och en plats på sajten för likasinnade. Vi lyfter på hatten!

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Media, Roligt, Sex och sånt, Skvaller och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Sexiga och vältrimmade i höstrusket

  1. Pesan skriver:

    Du är bra rolig du, men jag tackar och bockar för rampljuset. 😉 Har en förmåga att ta mig på brösten då jag fotar mig. Ena gången höll jag fast handduken och nu höll jag upp tröjan precis i lagom höjd dessutom… hahaha what can i say.. jag ska väl ha valuta för pengarna jag lagt ned – varför inte njuta av det själv också 😛

  2. Pesan skriver:

    dock förtjänar jag inget plural än – när man pratar om magrutan 😛

  3. Mr Manolo skriver:

    Grymt! Vi bockar pannan så djupt i backen att den blir blodig!

  4. Cia skriver:

    nej men det var som tusan, där är ju jag 😀
    man tackar och bockar för rampljuset, hade jag haft en stor välkänd blogg kunde vi bytt lite läsare med varandra 😉

Kommentera

