Alex Schulman och Katrin Zytomierska tackar för kaffet

Alex Schulman och Katrin Zytomierska (f d Katrin Schulman) kliver av tåget på olika stationer. Det är slut! Jag vill gratulera båda till att de nu slipper den andra hälften då kombinationen av dessa två überegon var direkt osmaklig. Hoppas att nästa parbildning blir trivsammare nu när partnerbytet redan är bekräftat. Undrar om Amanda Widell vet att påskharen alltid ringer två gånger…

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Alex Schulman, Katrin Zytomierska, Kändisar, Media, Om bloggar, Skvaller och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Alex Schulman och Katrin Zytomierska tackar för kaffet

  1. Elin skriver:

    Ja du… 🙂 jag försöker hålla mig sysselsatt och ge ge mitt liv lite kvalité som jag tycker om helt enkelt. Men visst, det fungerar ju inte att äta sushi och dricka vin VARJE kväll 🙂 Måste ju tänka på figuren också 😛

  2. Elin skriver:

    nej då min mage består.. jag tor inte att en två pizzor gör skillnad, bara manite fastnar i levernet och jo, hehe 🙂 jag tycker allt en calzone när ag e bakis… dock räcker en pizza till frukost, lunch och middag för mig del. 🙂

Kommentera

