Varför onlinebokning av resa blir så mycket billigare

Som resenär finns det pengar att tjäna genom att boka sin ljuvliga resa via hemsidor. Det finns stora rabatter på onlinebokning via nätet eftersom reseföretagen administerar sina resor på ett mycket effektivare sätt. Idag görs 20 procent av bokningarna via nätet – och siffran stiger och stiger.

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Alla lågprisflyg, Lågprisflygbolag, Resor och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Varför onlinebokning av resa blir så mycket billigare

  1. Elin skriver:

    uppenbart? Jag står ju fortfarande och inte vet gir det blir. Karln älskar mig men kan nte vara med mig nu men hoppas att det kan lösas i frsmtiden!!?? DÄRFÖR jag är upprörd. Att jag måste stå här och stampa. Men nu skiter jag i han. Det är försent. ja må ha sårat honom men det kan inte mätas med vad han gjort mot mig

  2. Johanna skriver:

    Billiga flygbiljetter är det bästa jag vet – nästan… 😉

Kommentera

