Linn kan sin sak

Ett modeorakel som jobbar dubbelpipigt och som verkligen sliter. Läs alla svar på läsarnas ”egna” frågor. Hon är dessutom en del av nya och spännande Pause. Tror att Linn fick ett eget hörn att leka i…

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Design, Mode, Om bloggar och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Linn kan sin sak

  1. Pesan skriver:

    jo så sant så…

  2. Pesan skriver:

    man jag kan ju inte heller spegla en falsk bild av verkligheten. Just nu är jag så här… det har blivit bättre och kommer bli MYCKET bättre… Snart är jag den sprudlande positiva Pesan igen

  3. Pesan skriver:

    Du kan verkligen göra mig glad. Samtidigt som du VERKLIGEN kan göra mig förbannad också. Otroligt men det känsn som om du känner mig VÄLDIGT väl.

  4. Pesan skriver:

    Öh, i don’t have a tatooo

  5. Pesan skriver:

    men du får bonuspoäng för försöket

Kommentera

