Res till underbara New York

 

Underbara New York!

Underbara New York!

De flesta av sevärdheterna i New York koncentreras till ön Manhattan, som faktiskt är över två mil lång, och nästan fyra kilometer på det bredaste stället. Här finns museum i världsklass, till exempel gigantiska Metropolitan Museum of Art – The Met, behändiga Guggenheim Museum och lärorika American Museum of Natural History. Här finns imponerande byggnadsverk i form av Empire State Building och Rockefeller Center. Ta en långweekend i kulturens tecken.

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Alla lågprisflyg, Lågprisflygbolag, Resor, Städer och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Res till underbara New York

  1. Elin skriver:

    ja e här…. låt höra

  2. Elin skriver:

    Det är väl den berömda offknappen.. Jag blev otroligt sårad härom dagen och då stänger jag av. ”tror fan att inte folk vet vart dom har dig” – Nu är du ute och cyklar Manolo. Jag är den mest pålitliga människan i denna stad. Alla vet vart dom har mig. Det är väl lite av mitt problem. Jag har inte kort stubin, tvärt om. Jag accepterar alldeles för mycket. Men jag jobbar ju på att få lite mer skinn på näsan. Och det börjar till och med människor runt omkring mig att märka nu. Man kan inte hålla på att svika mig i all evighet. Tillslut tröttnar jag. 🙂 Men jag är fortfarande samma sirapslena Elin. Som bakar och pysslar om sina vänner… 🙂

  3. Elin skriver:

    Nej, men tänk så enkelt allt vore om du var mitt levande facit 🙂 Vad mycket tid o ch energi jag skulle spara genom att bara fråga dig.

Kommentera

