Roligt med mycket besökare – plats 44

Bloggportalen gör mig glad!

Bloggportalen gör mig glad!

Man är ingen Kenza, Kissie eller Blondinbella men jag måste le åt plats 44 bland alla Bloggportalens privata bloggar. Och över en halv miljon besökare sedan förra året. Förstaplatsen i resesegmentet är en bonus. En galen mix kanske inte alltid är så dum, det spretiga kanske har en klo. Sökordsoptimering, alltså SEO, är en spännande möjlighet att kommunicera gränslöst. Och jag fnissade högt när jag skrev ”billiga resor, skvaller, kändisar och sex”…

Om Erik

Älskar livet och allt som skapar upplevelser och njutning, är nyfiken och tycker om att resa och se, gärna billigt med lågprisflyg.
Det här inlägget postades i Media, Om bloggar, Sökmotoroptimering, Sökordsoptimering, SEO, sex, Sex och sånt, Skvaller och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

